utorak, 12. rujna 2017.

Zašto baš Lenormand?



Danas u svijetu postoji sigurno preko 1000 različitih špilova karti koje se svode na isto - psihološku, emotivnu, mentalnu nadogradnju vaše ličnosti i naravno, odgovor na vaše pitanje.
Pravo pitanje jeste, koje su karte najbolje za to? Da li uopšte postoje najbolje karte i možemo li napraviti razliku između njih?

Mislim da je to prilično nezahvalna uloga, i da niko nema pravo da smatra neki špil boljim ili lošijim. To je samo pitanje vaših ličnih preferenci, sviđanja, sklonosti.

Želite se baviti proricanjem, ili dobiti odgovor putem karti? Najbitniji je dobro izabran deck iliti špil, dobro izabrano otvaranje, i naravno, dobar čitač vaše sudbine.

Ostaviću vam link da pogledate moju malu riznicu. Kažem malu jer po meni jeste mala, sretna sehara okupljenih, meni najdražih špilova, koje koristim sporadično, u zavisnosti od mojeg trenutnog raspoloženja, a nekad i pitanja.

Da li vam se dopadaju?

Meni da. To su moja djeca <3

Nema komentara:

Objavi komentar