ponedjeljak, 18. rujna 2017.

Sedmično otvaranje

Ako želite saznati šta vas očekuje u narednoj sedmici, onda možete uraditi sedmično otvaranje.
Princip otvaranja je sljedeći - prvo se izdvoji signifikator. Karte se promiješaju. Podijele u 3 skupine. Nakon toga izabere se jedna. Uzmu se sedam karti sa vrha i u vidu lepeze poredaju iznad signifikatora. Zatim se uzme druga gomila, i izvuče takođe sedam. Ovih sedam ide ispod prvih sedam. Nakon toga se čita niz.

Ovo otvaranje je u 90% slučajeva tačno. Prvi otvoreni niz ne mora značiti da će se desiti baš u ponedeljak ono što se vidi. Prvi niz može biti i neki drugi dan. Isto vrijedi i za druge nizove. Pogledajte u stvarnom otvaranju:


Broj komentara: 7:

  1. Pozdrav! Da li bi mogli i meni pogledati u karte? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mozete li mi pogledati u karte

    OdgovoriIzbriši
  3. Super svida mi se dali i meni mozete pogledat o zdravlju djeci naravno ljubavi😀❤💖

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozzz,mene interesuje zasto ne zeli vise da budemo prijatelji? Hvala! ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav mene zanima zašto mi se ne zeli vise javiti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav dali bi mogli i meni da gledate u karte

    OdgovoriIzbriši