utorak, 12. rujna 2017.

Ko je Sheila Lenormand?

Zovem se Šejla, i već četiri godine se bavim različitim ezoterijskim disciplinama. Moj prvi kontakt sa tarot kartama desio se u djetinjstvu, kada sam shvatila da imam određene sklonosti prema ovom sistemu predviđanja budućnosti.

Godine su prolazile, a ja sam, igrom slučaja ili ne, zanemarila ove karte.
2012. godine ponovo dolazim u susret s njima, i od tada se intenzivno družim sa kartama, i različitim sredstvima proricanja. I ne samo to, postala sam, uz make up, koji je moja prva ljubav, i strastveni kolekcionar špilova - Tarot i Lenormand karti.

Po profesiji sam novinar, pa mi je, primijetiti ćete, komunikacijakao i pisanje "jača" strana. :)

Svoje iskustvo sam "brusila" otvarajući karte za sebe, svoju porodicu, prijatelje, i na forumima. Mogu reći da imam pozitivan feedback i da mi se ljudi uvijek rado obraćaju za pomoć.

Nisam materijalista po prirodi i meni je bavljenje proricanjem prvenstveno hobi, jer ja mnogo volim razgovarati s kartama i osjetiti poruke skrivene i javne, koje žele poslati mojim klijentima.

Želim Vam izraziti dobrodošlicu na moj lični blog, gdje ću predstaviti vrste proricanja kojim se bavim.

:)


Broj komentara: 6:

  1. Divno Sheila hvala za sve ovo što radite iz ljubavi i srca to se osjećs

    OdgovoriIzbriši
  2. Imate divan BN glas koji me privlači nm kao magnet mogu Vas slušati satima i imate izvrsno izražavanje što je vrlo bitno.Imam osjećaj da smo bile u kontaktu i to bliskom u prošlom životu.Veeliki pozdrav i podrška.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ineresuje me ljubav 15.6.1969 gordana

    OdgovoriIzbriši
  4. Divni ste. Sve pohvale za vaš rad. U mnogim otvaramjima pronašla sam sebe. Srećno

    OdgovoriIzbriši
  5. Imate jako lijep pristup...i stvarno ste lijepi, i fizicki, i duhom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim pogledati savjete na Vasem kanalu.Uspjesno stvarate optimizam medu ljudima.Hvala Vam.Lp

    OdgovoriIzbriši